מכת עכברים בבני ברק: "בני פונה לבית חולים"

    אבי יעקב 4 Comment on מכת עכברים בבני ברק: "בני פונה לבית חולים"

    מכת עכברים קשה בבני ברק: יענקל'ה פרידמן פתח את הנושא הבוער בתכנית "הפוך על הפוך", והמאזינים עלו לשתף את הסבל הנורא. "ראש העיר לא עושה כלום, אנחנו לא מעניינים אותו, הבן שלי ננשך על ידי עכברוש ולקחתי אותו באמצע הלילה לבית חולים. את העירייה מעניים רק המיסים שלנו" | התכנית והתגובות

    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכת העכברים בבני ברק גורמת סבל רב לתושבים רבים, ולטענתם העירייה לא מטפלת בנושא, ומזניחה את העיר. בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח יענקל'ה פרידמן עם מאזינים שסיפרו על התופעה.

    האזינו לשיחה עם המאזינים ששיתפו את הסבל הנורא בתכנית "הפוך על הפוך" עם יענקל'ה פרידמן:

    תגובות מאזינים שהגיעו תוך כדי התכנית:

    "יענקלה היקר, תוכנית מדהימה לדעתי צריך כל יום תוכנית כזו , שיש לאנשים אפשרות להתבטא בדברים שכואב להם. תודה, תודה" הגיב אחד המאזינים.

    "אני כתושבת העיר ממש כועסת על העיריה שלא מתפנה לצרכי התושבים ולא מעניין אותם כלום. רק שנשלם את הארנונה בזמן. הם יודעים שלא נעשה כלום ורק נצביע למה שיגידו הרבנים וזה ממש לא בסדר. כנראה שפעם הבאה לא נצא להצביע. הלוואי שתהיו פה בשבילנו" הוסיפה מאזינה.

    "שלום רדיו כל חי, כמות העכברים והעכברושים פה בעיר עקב הבניה והחפירות בכל פינה ורחוב, ללא פיקוח וללא רשיון. ואיסוף אשפה לא מספק. אגרת שמירה זה דרך עקיפה לעלות את הארנונה. כך אמרה לי עובדת עירייה".

    "אנשים תולים תמונות של ר' ישעי' נגד עכברים"

    "אני כתושבת העיר ממש כועסת על העיריה שלא מתפנה לצרכי התושבים ולא מעניין אותם כלום. רק שנשלם את הארנונה בזמן. הם יודעים שלא נעשה כלום ורק נצביע למה שיגידו הרבנים וזה ממש לא בסדר. כנראה שפעם הבאה לא נצא להצביע. הלוואי שתהיו פה בשבילנו" כתבה מאזינה נוספת.

    "מדברים על עכברים עכברושים אני פוחדת להגיע הביתה בערבים וגם לבתים של בנותיי אני מזעיקה את החתנים שלי שילוו אותי כל העיר מכה גדולה עכברושים מטיילים ברחוב כמו נסיכים גם בקרית ספר אצל הבת עכבר אכל לה קיר גבס שילמה 500.00 שח למדביר פשוט קטסטרופה . ויש עוד בעיה בונים כל אחד מה שבא לו איך שבא לו אין פקחים מתקשרים דבר לקיר הרסו לי את הבית אין אור אין אויר כתבו על כך ביתד כמו שאמרת העיריה לא מתפקדת הם עדין בקורונה" תיארה מאזינה נוספת.

    יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד מסר: "תודה ל'קול חי' שמשמיע את זעקתם הכואבת של תושבי בני ברק. הטענות הקשות שהועלו בתכנית מחייבות פתרון, בישיבת המועצה הבאה אני מתכוון לעלות את כל הנושאים שהועלו בתכנית ולדרוש מראש העירייה תשובות ברורות לתושבים. עיריית בני ברק נועדה בשביל לשרת את תושביה ולא קומץ עסקנים מסואב".

    נציין, שצוות התכנית פנה לעיריית בני ברק, אך טרם התקבלה תגובה.

    תיעוד מהעכברים מסתובבים בבתי תושבים:

    video
    play-sharp-fill
    video
    play-sharp-fill


    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הסיבה היא בגלל התילנדים….
      אוהבי חתולים .

    2. 3

      ברור שאם אין מקום לנשום ברחובות בני ברק אז התוצאה זה עכבריים הנקיון בעיר קטסטרופה למה אנשים צרכים לזרוק טיטולים מחלון ביתם לפח האשפה או לרחוב ולא לרדת כמו אדם ולהשליך לאשפה דרך ארץ קדמה לתורה

    3. 2

      בשנה האחרונה עיריית בני ברק מתקינה פחי אשפה טמוני קרקע. הפחים האלה מחסלים את אוכלוסיית חתולי הרחוב אשר מונעת מאוכלוסיית העכברושים לגדול ע"י הקטנת הילודה (כמעט ב- 50%) וטריפה.

      הפתרון הוא האכלה סדירה ומתן מים לחתולי הרחוב כדי שישרדו, או מאבק ניצחי בעכברושים באמצעות רעלים מסוכנים שעלול גם לגרום להתפרצות של מגיפת דבר.

    4. 1

      כל העיר מלאה עכברים ועכברושים את העירייה זה לא מעניין חבל להוציא כסף למדביר אם אפשר לסדר בזה עוד גוב או להביא את הכסף למוסדות הנכונים